Przejdź do głównej zawartości

Tutejsza Lady Whistledown

Witam Drogi Czytelniku, 

Zapewne zastanawiasz się kim jestem , otóż jestem osobą którą fascynują skandale, tutejsze skandale które dzieją się w dzisiejszych czasach. Odnawiam mojego bloga którego prowadziłam kilka lat temu aby nadać owemu światu trochę radości z życia, odrobinę pikanterii, czy mi się to uda? To najważniejsze pytanie na które sama nie znam odpowiedzi. Lecz z czasem się przekonam. Od dziś proszę się do mnie zwracać Lady Priestley

A teraz tak na poważnie , pragnęłabym prowadzić tego bloga o właśnie takiej tematyce jak wspomniałam lecz czy jest sens? Obecnie śledzimy wiele portali plotkarskich które jak myślę mają większą wiedzę na te tematy niż ja, jednakże gdybym wprowadziła was w mój mały świat skandali w moim prawdziwym życiu. Byłoby to o wiele ciekawsze , zwłaszcza dla tych osób które kochają śledzić czyjeś życie oraz lubią odrobinkę być wścibscy.

Moim pomysłem będzie tworzenie naszej własnej historii z waszego życia. Gdybyście mi podsyłali anonimowo skandale które dzieją się w waszym życiu mogłabym je opowiedzieć światu. Stalibyśmy się dzisiejszą plotkarą albo jak wspomniałam w tytule Lady Whistledown. Skandale które się dzieją u was w mieście czy też na wsi. Takie które przyprawią nas w osłupienie lub takie które będą skłonne do refleksji.Nie muszą one być opowiadane szczegółowo , mogą być zakończone pytaniem , a nawet zostawione z otwartym zakończeniem. Wszystko zależy od was i waszej twórczości. Ja oczywiście będę wszystko komentować i robić tak aby wszystko zostało anonimowe bo myślę że w wielu miejscach dzieją się podobne rzeczy lecz nie są one upubliczniane.

Chętne osoby proszę o kontakt ze mną. Ja będę z niecierpliwością czekać. A któż wie może już jutro pierwszy skandal wyjdzie na jaw.
  
                                                                                                       Lady Priestley


Komentarze